Блог майстра виробничого навчання Кондрацького А.I.

                         

виробничого навчання

группа 44-Т       дата проведення  29.04.2020
Тема уроку:
Технологічне налагодження жнивної частини зернозбирального комбайна.
Мета уроку:
сформувати   уміння та навички налагодження жнивної частини зернозбирального комбайна.
Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт по технологічному налагодженню жнивної частини зернозбирального комбайна. Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.
Тип уроку: Урок вдосконалення умінь та формування навичок.
Метод проведення: словесні, відео метод, наочні, контролю і самоконтролю, практичні, самостійна робота.
КМЗ уроку: Зернозбиральний комбайн СК-5 НИВА , комплект інструменту, інструкційно-технологічна картка, інструкція з охорони праці, обтирочний матеріал.
ХІД УРОКУ.
      I.            Організаційна частина (5 хв.)
1.   Перевірити присутність учнів.
2.   Перевірити зовнішній вигляд учнів.
3.   Відповісти на запитання учнів.
   II.            Вступний інструктаж.
Актуалізація знань:
1. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Перевірка опорних знань, умінь і навичок учнів.
3. Аналіз і доповнення відповідей учнів.
4. Пояснення подальшої роботи учнів на уроці.
Викладання нового матеріалу.
1. Повідомлення нової інформації інструктивного характеру.
- Технологічне налагодження жнивної частини комбайна:
молотильного апарата і механізму включення молотильного апарата.
2. Перегляд навчальних відео-фільмів.
3. Показ нових прийомів трудової діяльності.
4. Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.
5. Обговорення типових помилок.              
6. Опитування учнів і пробне виконання ними прийомів.
7. Відповідь майстра на запитання учнів.
8. Підведення підсумків вступного інструктажу.
III. Поточний інструктаж. 215 хв.
3.1. Видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення        алгоритму їх виконання.
3.2. Розподіл учнів за робочими місцями.
3.3. Повідомлення про критерії оцінювання виконаних робіт.
3.4  Самостійна робота учнів над виданими завданнями.
3.5  Цільові обходи робочих місць.
Перший обхід
1.Перевірка правильності виконання завдання.
2.Нагляд за додержанням правил Т.Б.
3.Відповіді на незрозумілі питання.
Другий обхід
1.Керівництво і нагляд за самостійною роботою учнів.
   2.Наглядати за ритмом виконання завдання.
   3.Написання звіту про виконану роботу.
Третій обхід
   1.Перевірка комплектності вузлів та механізмів.
   2.Перевірка наявності звіту про виконану роботу.
 3.Опитування учнів безпосередньо на робочих місцях шляхом бесіди,   контрольних запитань, демонстрації прийомів і методів виконання завдання.
3.6 Прийом та оцінка майстром виконаних робіт.
3.7 Прибирання робочих місць.
Основна частина
1.    Самостійна робота учнів;
2.    Вправи на формування нових способів дій;
3.    Вправи на виконання трудових прийомів;
4.    Цільові обходи
-         перевірка робочих місць;
-         дотримання технологічної послідовності виконання завдання;
-         контроль за навчально-виробничою діяльністю учнів;
-         приймання навчально-виробничих робіт.
III.            Заключний інструктаж:
-         закріплення знань (додаток 1)
-         повідомлення про досягнення мети уроку;
-         корегування умінь і навичок;
-         зауваження до уроку і аналіз якості виконання робіт;
-         розбір допущених помилок;
-         повідомлення мети наступного уроку;
-         оцінювання робіт, мотивація оцінок;
-         зміст домашнього завдання;
-         прибирання робочого місця.



Схема розміщення і вимірювання технологічних параметрів зернозбиральних комбайнів.



виробничого навчання
группа 44-Т       дата проведення  06.05.2020
Тема уроку:
Технічне обслуговування  зернозбирального комбайна СК-5
Мета уроку:
сформувати   уміння та навички проведення технічного обслуговування  зернозбирального комбайна.
Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт  Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.
Тип уроку: Урок вдосконалення умінь та формування навичок.
Метод проведення: словесні, відео метод, наочні, контролю і самоконтролю, практичні, самостійна робота.
КМЗ уроку: Зернозбиральний комбайн СК-5 НИВА , комплект інструменту, інструкційно-технологічна картка, інструкція з охорони праці, обтирочний матеріал.
ХІД УРОКУ.
      I.            Організаційна частина (5 хв.)
1.   Перевірити присутність учнів.
2.   Перевірити зовнішній вигляд учнів.
3.   Відповісти на запитання учнів.
   II.            Вступний інструктаж.
Актуалізація знань:
1. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Перевірка опорних знань, умінь і навичок учнів.
3. Аналіз і доповнення відповідей учнів.
4. Пояснення подальшої роботи учнів на уроці.
Викладання нового матеріалу.
1. Повідомлення нової інформації інструктивного характеру.
- Технологічне налагодження жнивної частини комбайна:
молотильного апарата і механізму включення молотильного апарата.
2. Перегляд навчальних відео-фільмів.
3. Показ нових прийомів трудової діяльності.
4. Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.
5. Обговорення типових помилок.              
6. Опитування учнів і пробне виконання ними прийомів.
7. Відповідь майстра на запитання учнів.
8. Підведення підсумків вступного інструктажу.
III. Поточний  інструктаж. 215 хв.
3.1. Видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення        алгоритму їх виконання.
3.2. Розподіл учнів за робочими місцями.
3.3. Повідомлення про критерії оцінювання виконаних робіт.
3.4  Самостійна робота учнів над виданими завданнями.
3.5  Цільові обходи робочих місць.
Перший обхід
1.Перевірка правильності виконання завдання.
2.Нагляд за додержанням правил Т.Б.
3.Відповіді на незрозумілі питання.
Другий обхід
1.Керівництво і нагляд за самостійною роботою учнів.
   2.Наглядати за ритмом виконання завдання.
   3.Написання звіту про виконану роботу.
Третій обхід
   1.Перевірка комплектності вузлів та механізмів.
   2.Перевірка наявності звіту про виконану роботу.
 3.Опитування учнів безпосередньо на робочих місцях шляхом бесіди,   контрольних запитань, демонстрації прийомів і методів виконання завдання.
3.6 Прийом та оцінка майстром виконаних робіт.
3.7 Прибирання робочих місць.
Основна частина
1.    Самостійна робота учнів;
2.    Вправи на формування нових способів дій;
3.    Вправи на виконання трудових прийомів;
4.    Цільові обходи
- перевірка робочих місць;
- дотримання технологічної послідовності виконання завдання;
- контроль за навчально-виробничою діяльністю учнів;
- приймання навчально-виробничих робіт.
III.       Заключний інструктаж:

    - закріплення знань (додаток 1)
- повідомлення про досягнення мети уроку;
- корегування умінь і навичок;
- зауваження до уроку і аналіз якості виконання робіт;
- розбір допущених помилок;
- повідомлення мети наступного уроку;
- оцінювання робіт, мотивація оцінок;
- зміст домашнього завдання
- прибирання робочого місця.


Переглянути відеофрагмент  https://www.youtube.com/watch?v=NJe5M8O6veo
Майстер виробничого навчання                          Кондрацький А.И





виробничого навчання
группа 44-Т       дата проведення  13.05.2020
Тема уроку:
Технічне обслуговування  зернозбирального комбайна СК-5
Мета уроку:
сформувати   уміння та навички проведення технічного обслуговування  зернозбирального комбайна.
Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт  Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.
Тип уроку: Урок вдосконалення умінь та формування навичок.
Метод проведення: словесні, відео метод, наочні, контролю і самоконтролю, практичні, самостійна робота.
КМЗ уроку: Зернозбиральний комбайн СК-5 НИВА , комплект інструменту, інструкційно-технологічна картка, інструкція з охорони праці, обтирочний матеріал.
ХІД УРОКУ.
      I.            Організаційна частина (5 хв.)
 1.   Перевірити присутність учнів.
 2.   Перевірити зовнішній вигляд учнів.
 3.   Відповісти на запитання учнів.
   II.            Вступний інструктаж.
Актуалізація знань:
1. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Перевірка опорних знань, умінь і навичок учнів.
3. Аналіз і доповнення відповідей учнів.
4. Пояснення подальшої роботи учнів на уроці.
Викладання нового матеріалу.
1. Повідомлення нової інформації інструктивного характеру.
- Технологічне налагодження жнивної частини комбайна:
молотильного апарата і механізму включення молотильного апарата.
2. Перегляд навчальних відео-фільмів.
3. Показ нових прийомів трудової діяльності.
4. Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.
5. Обговорення типових помилок.              
6. Опитування учнів і пробне виконання ними прийомів.
7. Відповідь майстра на запитання учнів.
8. Підведення підсумків вступного інструктажу.
III. Поточний  інструктаж. 215 хв.
3.1. Видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення        алгоритму їх виконання.
3.2. Розподіл учнів за робочими місцями.
3.3. Повідомлення про критерії оцінювання виконаних робіт.
3.4  Самостійна робота учнів над виданими завданнями.
3.5  Цільові обходи робочих місць.
Перший обхід
1.Перевірка правильності виконання завдання.
2.Нагляд за додержанням правил Т.Б.
3.Відповіді на незрозумілі питання.
Другий обхід
1.Керівництво і нагляд за самостійною роботою учнів.
   2.Наглядати за ритмом виконання завдання.
   3.Написання звіту про виконану роботу.
Третій обхід
   1.Перевірка комплектності вузлів та механізмів.
   2.Перевірка наявності звіту про виконану роботу.
 3.Опитування учнів безпосередньо на робочих місцях шляхом бесіди,   контрольних запитань, демонстрації прийомів і методів виконання завдання.
3.6 Прийом та оцінка майстром виконаних робіт.
3.7 Прибирання робочих місць.
Основна частина
1 .    Самостійна робота учнів;
2 .    Вправи на формування нових способів дій;
3 .    Вправи на виконання трудових прийомів;
4 .    Цільові обходи
-  перевірка робочих місць;
-  дотримання технологічної послідовності виконання завдання;
-  контроль за навчально-виробничою діяльністю учнів;

-  приймання навчально-виробничих робіт.
III.Заключний інструктаж:
    - закріплення знань (додаток 1)
- повідомлення про досягнення мети уроку;
- корегування умінь і навичок;
- зауваження до уроку і аналіз якості виконання робіт;
- розбір допущених помилок;
- повідомлення мети наступного уроку;
- оцінювання робіт, мотивація оцінок;
- зміст домашнього завдання
- прибирання робочого місця.

Майстер виробничого навчання                 А.I.Кондрацький




виробничого навчання
группа 44-Т       дата проведення  14.05.2020
Тема уроку:
Технологічне налагодження платформи підбору валків  зернозбиральним комбайном СК-5
Мета уроку:
сформувати   уміння та навички проведення технологічного налагодження платформи підбору валків. Прищепити відповідальне ставлення, по підтриманню справності вузлів та механізмів, охайному проведенню робіт  Добиватися в учнів дотримання правил Т.Б.
Тип уроку: Урок вдосконалення умінь та формування навичок.
Метод проведення: словесні, відео метод, наочні, контролю і самоконтролю, практичні, самостійна робота.
КМЗ уроку: Зернозбиральний комбайн СК-5 НИВА ,підборщик , комплект інструменту, інструкційно-технологічна картка, інструкція з охорони праці, обтирочний матеріал.
ХІД УРОКУ.
      I.            Організаційна частина (5 хв.)
1.   Перевірити присутність учнів.
2.   Перевірити зовнішній вигляд учнів.
3.   Відповісти на запитання учнів.
   II.            Вступний інструктаж.
Актуалізація знань:
1. Повідомлення теми та мети уроку.
2. Перевірка опорних знань, умінь і навичок учнів.
3. Аналіз і доповнення відповідей учнів.
4. Пояснення подальшої роботи учнів на уроці.
Викладання нового матеріалу.
1. Повідомлення нової інформації інструктивного характеру.
- Технологічне налагодження платформи підбору валків  
2. Перегляд навчальних відео-фільмів.
3. Показ нових прийомів трудової діяльності.
4. Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.
5. Обговорення типових помилок.              
6. Опитування учнів і пробне виконання ними прийомів.
7. Відповідь майстра на запитання учнів.
8. Підведення підсумків вступного інструктажу.
III. Поточний  інструктаж. 215 хв.
3.1. Видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення        алгоритму їх виконання.
3.2. Розподіл учнів за робочими місцями.
3.3. Повідомлення про критерії оцінювання виконаних робіт.
3.4  Самостійна робота учнів над виданими завданнями.
3.5  Цільові обходи робочих місць.
Перший обхід
1.Перевірка правильності виконання завдання.
2.Нагляд за додержанням правил Т.Б.
3.Відповіді на незрозумілі питання.
Другий обхід
1.Керівництво і нагляд за самостійною роботою учнів.
   2.Наглядати за ритмом виконання завдання.
   3.Написання звіту про виконану роботу.
Третій обхід
   1.Перевірка комплектності вузлів та механізмів.
   2.Перевірка наявності звіту про виконану роботу.
 3.Опитування учнів безпосередньо на робочих місцях шляхом бесіди,   контрольних запитань, демонстрації прийомів і методів виконання завдання.
3.6 Прийом та оцінка майстром виконаних робіт.
3.7 Прибирання робочих місць.
Основна частина
1.     Самостійна робота учнів;
2.      Вправи на формування нових способів дій;
3.     Вправи на виконання трудових прийомів;
4 .    Цільові обходи
-  перевірка робочих місць;
-  дотримання технологічної послідовності виконання завдання;
-  контроль за навчально-виробничою діяльністю учнів;

-  приймання навчально-виробничих робіт.


I                                     II.Заключний інструктаж:
                                   - закріплення знань (додаток 1)
-                                        повідомлення про досягнення мети уроку;
-                                       корегування умінь і навичок;
-                                       зауваження до уроку і аналіз якості виконання робіт;
-                                       розбір допущених помилок;
-                                       повідомлення мети наступного уроку;
-                                      оцінювання робіт, мотивація оцінок;
-                                       зміст домашнього завдання
-                                        прибирання робочого місця.


















    Майстер виробничого навчання              A.I.Кондрацький
 





ПЛАН
уроку виробничого навчання №11

                                                                                  Дата проведення: 15.05.2020
Тема уроку: Постановка техніки на зберігання

об’єкт роботи: Плуг ПЛН-4-35, сівалка зернова  СЗ-3,6.
Мета: навчальна
 сформувати і закріпити уміння постановки  сільськогосподарської  техніки на зберігання

виховна –  виховувати бережне ставлення до інструменту та спецодягу. Охайність. Формувати навички і бажання працювати за обраною професією.
             
розвиваюча –розвивати логічне мислення при постановки  сільськогосподарської  техніки на зберігання


Міжпредметні зв’язки:  Сільськогосподарські машини, трактори, слюсарна справа, технічне обслуговування машин.
_____________________________________________________________________
Обладнання, матеріали, інструменти, наочні посібники: Плуг ПЛН-4-35, сівалка зернова  СЗ-3,6, набір ключів, плоскогубці, викрутка, домкрат,підставки,солідол, плівка.
  
Тип уроку: урок формування первинних умінь.

Хід уроку

І. Організаційна частина:
1) перевірка наявності учнів;
2) перевірка готовності учнів до уроку.
3)призначення чергових.
ІІ. Вступний інструктаж:
1)    оголошення теми і навальної мети уроку;
2)    повторення вивченого матеріалу і набутих умінь (запитання):
а) бесіда з учнями
б) формування орієнтованої основи дій   
      в) особистий показ постановки  ПЛН3-35 на зберігання

.

3)    вивчення нового матеріалу:


при вивченні технологічної операції 
                         постановки  ПЛН3-35 , сівалки  СЗ-3,6 на зберігання


·        суть і зміст операції;


·        демонстрування трудових рухів і прийомів виконання операції майстром виробничого навчання;
·        закріплення робочих прийомів учнями;
·        правила безпеки праці;
·        аналіз можливих помилок і шляхи їх попередження;
·        способи самоконтролю при виконанні операції;
·        критерії оцінювання.
     при вивченні  теми постановки  сільськогосподарської  техніки на зберігання
·        правила безпеки праці;
·        види і причини можливого браку;
·        норма часу на виконання роботи
·        способи самоконтролю;
·        критерії оцінювання.
4)    закріплення навчального матеріалу (запитання):
     а )  Як правильно поставити ПЛН-3-35  на зберігання   ?
    б) Які вимоги при постановці СЗ-3.6 на зберігання   ?
    
5)    завдання:  вивчити матеріал
ІІІ. Самостійна робота учнів і поточний інструктаж:
1)    обхід робочих місць з метою перевірити:
а) додержання учнями правил безпеки праці;
б) організацію учнями своїх робочих місць
в) правильність виконання учнями прийомів учнями
2) індивідуальний і додаткові фронтальні інструктажі на робочих місцях.

ІV. Заключний інструктаж:
1)    підсумки роботи групи за навчальний день і ступінь досягнення поставленої на уроці мети;
2)    аналіз роботи окремих учнів;
3)    аналіз характерних помилок при виконанні прийомів, операцій, їх причини і шляхи попередження;
4)    оголошення і мотивація оцінок учнів;
5)    домашнє  завдання: вивчити в чому полягає підготовка  до зберігання сільськогосподарської техніки ?

6)    прибирання робочих місць і майстерні.


      Майстер виробничого навчання                                А.I.Кондрацкий


ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА №1
Постановка плуга ПЛН-3-35 на зберігання.
Послідовність проведення робіт і методи їх виконання
Технічні вимоги
Прилади, інструмент, обладнання, матеріали.
1 Очистити плуг від  налипного грунту та рослинних решток.
Поверхні плуга рама , робочі органи ,опорне колесо,предплужник повинні бути чистими.
Мійка, обтиральний матеріал,щітка.
2. Перевірити  та при потребі затягнути  болтові кріплення до рами робочих  органів
                                                 
     Ключ  36 мм
3. Пофарбовані поверхні протерти ганчіркою,на місцях появи іржі нанести фарбу.

     Фарба ,щітка
4.Робочі поверхні лемеша ,полиці,польової дошки,гвинти опорного колеса змастити солідолом УС-1

    Солідол,лопатка.
5.Під робочі органи підложити дерев´яні  друски

     дерев´яні  друски, домкрат









Комментарии